Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino Akademije za harmonijo življenja (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja ´Vesna juvan s.p., svetovanje´ ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »prodajalec«).

Vsi izdelki in storite trgovine so na voljo polnoletnim osebam. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med prodajalcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

2. Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti prodajalca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);

  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (naslov elektronske pošte);

  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;

  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;

  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev;

  • informacije o načinu plačila;

  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;

  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;

  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;

  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi prodajalca za stike z uporabniki.

 

3. Ponudba izdelkov, rok dobave, prevzem, stroški dostave

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta lahko spreminja.

Rok dostave izdelkov, ki so na zalogi, je 3 delovne dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje.

Prodajalec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Partner prodajalca za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

Stroški dostave in pakiranja so za različne izdelke lahko različni. Vidni so na spletni strani. Stroški dostave za elektronske storitve so brezplačni.

4. Načini plačila

Prodajalec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • nakazilo na transakcijski račun prodajalca,

V tem primeru vam pošljemo podatke za nakazilo s podatki o podjetju, na podlagi katerega lahko preko elektronskega bančništva ali fizično na pošti/banki izpolnite nalog UPN. Naročeno blago vam pošljemo po prilivu finančnih sredstev na naš račun. Čas pošiljanja si lahko skrajšate tako, da nam pošljete potrdilo o plačilu.

  • plačilo preko sistema PayPal,

Plačilo preko sistema PayPal vam omogoča nakup s kreditnimi karticami. V kolikor naročite izdelke in bi jih želeli plačati preko storitve PayPal, lahko plačilo izvedete takoj. Koncept plačevanja preko PayPala velja za zelo preprostega, tako da na internetni strani  PayPal  odprete svoj osebni PayPal račun. Za potrditev računa bo PayPal opravil testno transakcijo, vi pa boste na vašem bančnem izpisku kreditne kartice našli verifikacijsko kodo, s katero avtorizirate vaš račun. Po verifikaciji boste lahko pričeli uporabljati nakupe s sistemom PayPal. Več o storitvi PayPal si lahko preberete na uradni spletni strani www.paypal.com.

5. Cene

Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine prodajalca.

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih. Podjetje Akademija za harmonijo življenja, Vesna Juvan s.p., svetovanje ni zavezanec za DDV na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.

Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točko 3).

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi prodajalec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo prodajalec:

  • uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma

  • uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

 

6. Postopek nakupa

6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;

  • izbor izdelka za nakup;

  • izpolnitev tabele za naročilo;

  • določitev količine izdelka za nakup v tabeli za naročilo;

  • izbor načina plačila (glej tudi točko 4.);

  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).

6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) omogočeno, da enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način plačila izdelka;

  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

6.3. Naročilo oddano

Po oddaji naročila ima uporabnik (kupec) priložnost, da v roku ene ure prekliče naročilo brez posledic ali spremeni vsebino naročila.

6.4. Naročilo potrjeno

Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče v roku ene ure, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo in se tretira potrjeno. Prodajalec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi kontaktira uporabnika (kupca). Ob prejemu plačila prodajalec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in prodajalec je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).

6.5. Blago odpremljeno

Prodajalec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje.

7. Kupoprodajna pogodba

Prodajalec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v elektronski obliki, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena eno uro po oddaji naročila, če le to ni bilo preklicano (glej točko 6.2.). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za uporabnika (kupca).

8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov prodajalcu na kontaktni elektronski naslov akademijazivljenja@gmail.com, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edina stroška, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremenita uporabnika (kupca), sta strošek pošiljanja prodajalca in strošek vračila (pošiljanja) izdelkov prodajalcu.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti prodajalcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije (glej točko 15.). Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je uporabnik (kupec) odprl varnostni pečat.

Za vrnjene izdelke prodajalec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek.

9. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna na koncu dokumenta.

10. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

11. Odgovornost

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo prodajalec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 5.).

Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Prodajalec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Prodajalec bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

12. Pritožbe, spori in uporaba prava

Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na akademijazivljenja@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Prodajalec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

13. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Prodajalec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Akademije za ahrmonijo življenja, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje preko spletne strani akademijazivljenja.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Splošne pogoje poslovanja je sprejela direktorica podjetja Akademija za harmonijo življenja, Vesna Juvan,  dne 13.7.2020.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!

Politika zasebnosti

1. Splošno

Prodajalec se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo prodajalec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Prodajalec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu prodajalec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

2. Uporaba osebnih podatkov

Prodajalec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek;

  • naslove za dostavo;

  • podjetje oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);

  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);

  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime);

  • kontaktno telefonsko številko;

  • državo bivanja;

  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, prodajalec ne odgovarja.

3. Piškotki in IP naslovi

Ker deluje trgovina samo preko tabele in gumbov za spletna naročila in nakup, prodajalec ne uporablja piškotkov za identifikacijo in zagotavljanje sledljivosti (t.i. “cookie”).

4. Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov

Prodajalec je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Prodajalec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov prodajalca.

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob naročilu izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Prodajalec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Prodajalec podatkov uporabnikov ne bo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal. Prodajalec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije, ipd.) bo prodajalec zaupal le potrebne podatke za dostavo kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo prodajalec stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

5. Izvajanje politike zasebnosti

Vse pri prodajalcu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s prodajalcem.

6. Dodatna pojasnila

Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: akademijazivljenja@gmail.com

​© 2017-2020 by Akademija za harmonijo življenja

Svetovanja in vse metode, ki jih ponuja Akademija za harmonijo življenja ali ki so predstavljene na spletni strani, ne nadomeščajo strokovnih medicinskih uslug, uslug psihiatra ali drugega primernega svetovalca z licenco. Namen znanj obravnavanih na spletni strani, srečanj in delavnic ni, da bi diagnosticirali ali nadomestili medicinska, psihološka ali svetovalna zdravljenja ali terapije. Namenjene so kot preventiva in pomoč pri vzpostavljanju harmonije v vaših telesih. Niso primerna, če ste že bile psihiatrično zdravljene ali veste, da imate kakršnekoli psihične motnje ali hude otroške rane oziroma nenadzorovana vedenja.

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now